به‌موقع تبلیغ کن!

همه‌ی بیزنس‌ها دوست دارن که تو هر شرایطی دیده بشن، سر زبونا باشن و همه درموردشون حرف بزنن. حتی تو بدترین شرایط! یعنی تبلیغات انقدر براشون مهمه که وسط جنگ جهانی، کوکاکولا برای سربازا نوشیدنی میفرستاد. ما تو این دوره جنگ جهانی نداشتیم (البته تا الان) ولی یه پاندمی رو پشت‌سر گذاشتیم. که همه‌ی بیزنس‌ها تمام تلاششون رو میکردن تا سرپا بمونن و مشتری‌هاشون فراموششون نکنن.

تبلیغات خلاقانه

این وظیفه‌ی یه آژانس تبلیغات خلاقانه تا بتونه تو هر شرایطی امکان دیده شدن رو برای مشتریش فراهم کنه. Ogilvy  یکی آژانس‌های تبلیغاتی معروف دنیاست که تو 93 کشور مختلف شعبه داره و کمپین‌های خیلی خفنی برای برندها راه میندازه.
تو این مقاله میخوام براتون از یه تبلیغ خلاقانه شعبه‌ی پاریس Ogilvy بگم که برای کمپانی Dove طراحی و اجرا شده.
اول این ویدئو رو از لینک زیر ببینید تا بیشتر براتون توضیح بدم:

همونطور که یادتونه تو دوران کرونا و قرنطینه اکثر ماها تحت فشار شدید روحی و فرار از بیکاری دست به کارای عجیب غریبی زدیم:) مثلا شروع کردیم به پختن نون تو خونه! یا اینکه فکر کردیم کوتاهی مو کاری نداره و دست به قیچی شدیم. حالا همه‌ی اینا چه ربطی به Dove و کمپین و Ogilvy داره؟
Ogilvy تو اون وضعیت اومد و یه کمپینی برای dove راه انداخت و از مردم خواست تجربه کوتاهی مو تو خونه رو با هشتگ myhairmystyle به اشتراک بذارن و اون ویدئویی که با هم دیدیم رو منتشر کرد. مدل مو معمولا برای همه ما مهمه و تاثیر مستقیمی رو اعتمادبه‌نفسمون داره اما Dove با این کارش خواست یادآوری کنه که تو این دوران سخت پاندمی کرونا، مدل مویی که برای خودت درست کردی چیز خیلی مهمی نیست و نباید برای این موضوع ناراحت باشی! در واقع الان وضعیت نصف مردم همینه و چیزهای مهمتری وجود داره که براش غصه بخوری 🙂
در آخر هم ویدئوش رو با این جمله تموم کرد:
Supporting all new hairstyles with our deepest care.
و به مشتری‌هاش یادآوری کرد که هر شکلی باشن دوسشون داره و همیشه با محصولاتش از پوست و به خصوص تو این کمپین از موهاشون مراقبت میکنه :))

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed