جلسه لوگو تودو

طراحی لوگو todo

چند روز پیش، دفترمون یه مهمون خاص داشت؛ آقای شهاب ولی‌الله‌پور، یکی از مدیران برند چسب تودو.
تودو یه برند جدیده، ولی پشتش تجربه‌های بزرگی از تیمی که قبلاً برند معروف اورال رو به بازار
عرضه کرده بودن، وجود داشت. اگه با اورال آشنا باشید، می‌دونید که چسب‌هایی باکیفیت بالا
و حجم زیاد تولید می‌کردن، ولی خب، قیمتشون بالا و بیشتر برای پروژه‌های بزرگ مناسب بود.

لوگو اورال

ایده تودو از اینجا شکل گرفت که مدیران اورال دنبال این بودن که یه محصول جدیدی رو بسازن، با همون کیفیت
ولی با حجم کمتر و قیمت مناسب‌تر که افراد بیشتری بتونن ازش استفاده کنن. اینجوری شد که برند تودو متولد شد.
تو روند طراحی لوگو تودو، ما به یه نکته جالب رسیدیم. چون اسم “تودو” شبیه به اسم‌های ژاپنی بود، بهشون پیشنهاد دادیم
که طراحی کلی محصول هم با الهام از محصولات ژاپنی باشه. ژاپنی‌ها تو زمینه تولید کالاهای با کیفیت، تو ذهن مردم جایگاه ویژه‌ای
دارن و از طرفی، برخلاف محصولات آلمانی، تو بازار آسیا، قیمت مناسب‌تری هم دارن. این ایده خیلی مورد استقبال مدیران تودو قرار گرفت

طراحی ژاپنی آفتاب کوه

وقتی آقای ولی‌الله‌پور از قبل با تیمشون درباره‌ اتودهای مختلف لوگو صحبت کرده بود و برای تأیید نهایی لوگو پیش ما اومده. ما چندین طرح براشون آماده کرده بودیم و بعد از بحث و بررسی‌های طولانی، یکی از طرح‌های لوگو انتخاب شد. علاوه بر این، سفارش‌هایی هم برای لیبل‌های ژل چسب و چاپ روی بدنه اسپری و طراحی کارتن‌های حمل و نقل محصول به ما دادن.

طراحی بسته بندی چسب تودو

این پروژه برای ما یه تجربه هیجان‌انگیز بود؛ تلفیق ایده‌های مدرن با فرهنگ و استایل ژاپنی و از اون طرف همراهی با یه برند که مسیر
جدیدی رو تو بازار چسب در پیش گرفته. ما مشتاقیم تا تودو رو تو بازار ببینیم و حس کنیم که بخشی از شکل‌گیری این برند بودیم.

جلسه تایید لوگو تودو

تازه های سیب سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up