لوگوی ای‌سنج قدیمی

ری‌دیزاین لوگوی esanj

چند وقت پیش به صفحه اینستاگراممون یه پیام اومد که داستان همکاری جدیدی رو برامون رقم زد. تیمی از وبسایت ای‌سنج،  که یکی از مرجع‌های بزرگ در حوزه آزمون‌های روانشناسی آنلاینه، با ما تماس گرفتن.

ای‌سنج حدود هفت ساله که تو این حوزه فعالیت داره و هدفش اینه که مثل اسنپ که بزرگترین مرجع تو زمینه حمل و نقل مسافر محسوب میشه، به بزرگترین مرجع در زمینه ارزیابی روانشناسی تبدیل بشه.

نشست برای باز طراحی لوگو ایسنج

و احساس کردند، لوگویی که داشتن (که در ابتدای صفحه دیدیم) قابلین گسترش در فضا‌های مختلف رو نداره و از ما لوگویی رو خواستند که پتانسیل و انعطاف‌پذیری لازم برای گسترش در انواع هویت‌های بصری رو داشته باشه. ما بلافاصله کار رو شروع کردیم، ولی نمی‌خواستیم هیچ قدمی رو بدون تحقیق برداریم.

برای همین، یه بررسی جامع روی سایت و اهدافشون انجام دادیم و بعد از سه هفته مطالعه دقیق، چند اتود اولیه آماده کردیم و برای تیم ای‌سنج فرستادیم.

اتود بازطراحی لوگو ESANJ

واکنش‌هاشون خیلی مثبت بود! از ما قدردانی کردن که چقدر مطالعه و دقت روی برندشون انجام دادیم و گفتن که اتودهای ما کاملاً با نیازهاشون هماهنگی داره.

حالا باید منتظر باشیم تا بعد از بررسی کاملشون، نظر نهاییشون رو به ما بدن. طبق قراردادی که داشتیم، سه سری اتود می‌تونیم براشون طراحی کنیم، بنابراین ممکنه بعد از بررسی‌ها، بخوایم دوباره اتودهای جدیدی بزنیم. اما فعلاً، همه چیز به نظرشون خیلی خوب پیش رفته و امیدواریم به زودی وارد مرحله اجرای نهایی بشیم.

این همکاری برامون خیلی هیجان‌انگیز بوده چون فرصتیه که با یه برند مهم توی دنیای روانشناسی کار کنیم و بخشی از تحول دیجیتال در ارزیابی‌های روانی و شغلی باشیم.

تازه های سیب سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up