نبوغ در سادگی است
“موتزارت”
آژانس تبلیغات سیب سبز پس از پشت سر گذاشتن دو دهه تجربه ی هیجان انگیز در دنیای هنر و گرافیک، چکیده ی این تجربه را در “سادگی” می بیند، همانطور که سال های پیش موسیقیدان بزرگ “موتزارت” گفته بود: “نبوغ در سادگی است”
در دنیای گرافیک و تبلیغات سادگی و پختگیِ حاصل از تجربه در کنار هم میتواند اتفاقات هیجان انگیز و تاثیرگذاری رقم بزند.
در ادامه ی این آگاهی بر آن شدیم این سادگی را از خودمان شروع کنیم و امروز طرح لوگوی سیب سبز را بعد از گذشت بیست سال قدمت از این آژانس به یک مربع ساده ی سبز رنگ تغییر دادیم. مربع علاوه بر اینکه یکی از اشکال بنیادین هنرهای تجسمی است، نمادی استوار، معقول، قابل اطمینان و در عین حال جدی است، به همان جدیتی که ما به آینده کاری موفق مشتریانمان نگاه میکنیم و تبلیغات بر خلاف ظاهر پر از طنز آن، پشت صحنه ی بسیار جدی و پرکاری دارد تا به این ظاهر ساده و شوخ طبعانه دست پیدا کند.
رنگ سبز استفاده شده در این لوگو “PANTONE 368 C” می باشد. یک ترکیب شاد از رنگ های زرد و آبی، این سبز هم انرژی و شادابی خورشید را به همراه دارد، هم استواری و جدیت دریا را و در نهایت چه اشکالی دارد که یک سیب مربع باشد؟! تغییر ژنتیکی شاید! …
سیب سبز
folder_openلوگو و هویت سازمانی