سیب سبز

folder_openدسته‌بندی نشده, لوگو و هویت سازمانی

نبوغ در سادگی است
“موتزارت”
آژانس تبلیغات سیب سبز پس از پشت سر گذاشتن دو دهه تجربه ی هیجان انگیز در دنیای هنر و گرافیک، چکیده ی این تجربه را در “سادگی” می بیند، همانطور که سال های پیش موسیقیدان بزرگ “موتزارت” گفته بود: “نبوغ در سادگی است”
در دنیای گرافیک و تبلیغات سادگی و پختگیِ حاصل از تجربه در کنار هم میتواند اتفاقات هیجان انگیز و تاثیرگذاری رقم بزند.
در ادامه ی این آگاهی بر آن شدیم این سادگی را از خودمان شروع کنیم و امروز طرح لوگوی سیب سبز را بعد از گذشت بیست سال قدمت از این آژانس به یک مربع ساده ی سبز رنگ تغییر دادیم. مربع علاوه بر اینکه یکی از اشکال بنیادین هنرهای تجسمی است، نمادی استوار، معقول، قابل اطمینان و در عین حال جدی است، به همان جدیتی که ما به آینده کاری موفق مشتریانمان نگاه میکنیم و تبلیغات بر خلاف ظاهر پر از طنز آن، پشت صحنه ی بسیار جدی و پرکاری دارد تا به این ظاهر ساده و شوخ طبعانه دست پیدا کند.
رنگ سبز استفاده شده در این لوگو “PANTONE 368 C” می باشد. یک ترکیب شاد از رنگ های زرد و آبی، این سبز هم انرژی و شادابی خورشید را به همراه دارد، هم استواری و جدیت دریا را و در نهایت چه اشکالی دارد که یک سیب مربع باشد؟! تغییر ژنتیکی شاید! …

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست